North is coming / 2 Comments / 5407 View

Γλασκώβη – Isle of Skye

Aug 13 / 2016 12:00AM

Φάγαμε (πως κι έτσι;!), ήπιαμε, είδαμε!

Η μέρα ξεκίνησε χαλαρά, καπου στις 4.30 το πρωι, οταν αρχισε κατι να σφυριζει. Λέμε κινητό, ξυπνητηρι, τηλεφωνο, ufo. Τιποτα. Συναγερμος φωτιας; Ναι! Όλοι έξω απο το χοτελ παρακαλω. Με τις πυτζάμες τα αθλητικα και τα τσαντακια μας.

False alarm. Τσαμπα ταραχη και κρύο. Ευτυχως ξανακοιμηθηκαμε σχετικα γρήγορα και ηρθε η ωρα για το πρωινό και καβάτζωμα προμηθειών (ευτυχως) για το δρόμο.

Ξεκινάμε!

Τι ωραια τοπία, τι ωραία διαδρομή, ωπ μια αγελάδα, ωπ ρε συ παμε παλι προς Γλασκωβη #χαθηκαμε. Round about και πισω παλι! Βροχή πολύ και συννεφιά. Οχι αστεία.

Βουνά, καταράκτες και ξαφνικά ενα fish n chips! Ε μια επισκεψη να παρουμε δυνάμεις την κάναμε..

Συνέχεια για Isle of Skye μεχρι που πεσαμε πανω σ ενα κάστρο. Το πρώτο μας. Ε, φωτογραφια ντε!

Μετα απο αρκετο δρόμο ακόμα φτάσαμε στο μαγαζί που είχαμε σταμπάρει (διπλα απο το Talisker Distillery #τυχαιο, για να φάμε που φυσικά και ηταν κλειστο.. δεν πειραζει παμε στο Bed And Breakfast μας και κατι θα βρουμε. Φτάσαμε. Ωρα 22.16. Μπαίνουμε. Εμφανίζεται κυριούλα με ξανθό μαλλι και παντόφλα. Μας κράζει για την ώρα λεγοντας μας οτι δεν ειναι χοτελ αλλα bnb (στα airbnb τουλςχοστον ειναι ευγενεις κυρια μου!) και μας παει στο δωματιο. Κουκλιστικο. Με τα πετσετακια του, τα αγαλματακια του τα πάντα! Εκει ευτυχως γλύκανε και αρχισε να μας λεει για το νησι. Μεχρι και δικό της οδηγό είχε φτιάξει που είχε απο τουρ και ξεναγήσεις μεχρι τα μενού των εστιατορίων!!! Θεά!

Ευτυχως το δωμάτιο ειχε κ βραστηρα κ φάγαμε το κλεμένο porridge που ειχαμε απο το προηγούμενο χοτελ και έτσι πέσαμε για ύπνο ευτηχείς.

η Σίσσυ

01. Όταν δεν οδηγάει ξεσκίζεται στις φωτό. Τι νομίζατε ο Ντόκος τραβάει τις φανταστικές φωτό που βλέπεται εδω μέσα;

02. Ζει στα άκρα και θα κάνει τα πάντα για ένα καλό σναπ. Εδώ με ορμητικό καταρράκτη να απειλεί τα likes μας.

03. Βρετανικό swag – απάντηση στον αγενέστατο σερβιτόρο που μας απαρνήθηκε WiFi σε stop over cafe.

_MG_8063

ο Πέτρος

01. μια στιγμή να στείλω ενα τελευταιο email και φυγαμε #1ωραμετα

02. στάσεις καθε λιγο και λιγακι για φωτογραφιση. Must do του σωστου roadtrip. Τετοια τοπια η αληθεια ειναι δεν μπορεις να τα προσπεράσεις.

03. σταση για βενζίνη. πόζα και σοκολατίτσα.

Comments (2)

Χρηστος / 15/08/2016 /

Καντε καμια τρελα. Βουτηξτε σε κανενα ποταμι με νερο παγακι.
Αντε περιμενουμε νεο πιο risky update εδω στην Αθηνα dokolokos.